Ob obletnici rojstva Alberta Einsteina, enega izmed največjih fizikov moderne dobe, vljudno vabimo dijake, ki jih zanimata fizika in astrofizika, v sredo, 14. marca 2018 ob 17. uri na Einsteinov dan na Fakulteto za naravoslovje v Ajdovščini, Vipavska cesta 11c (zemljevid).

Splošna teorija relativnosti Alberta Einsteina je postavila temelje za proučevanje črnih lukenj in gravitacijskih valov, ki spadajo med osrednje tematike raziskav Centra za astrofiziko in kozmologijo Univerze v Novi Gorici, vodilne slovenske raziskovalne skupine v astrofiziki.

Ob Einsteinovem dnevu bomo pripravili delavnico in poskuse povezane z njegovim delom, razkazali pa vam bomo tudi naše laboratorije in centre (Center za raziskave atmosfere, Laboratorij za raziskave materialov, Laboratorij za fiziko organskih snovi in Laboratorij za kvantno optiko), ki podpirajo študijske aktivnosti študijskega programa "Fizika in astrofizika" na Fakulteti za naravoslovje.

Za lažjo organizacijo dogodka vas prosimo, da svojo udeležbo sporočite na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..